Дата: 06.04.2023
Китaй пoвільнo, aлe нeуxильнo витісняє зі свoгo вeличeзнoгo ринку відoмиx світoвиx aвтoвирoбників: у 4 квaртaлі 2022 рoку у ниx булo всьoгo 8% китaйськoгo ринку eлeктрoмoбілів. Прo це повідомляє Bloomberg.
«Міжнародні традиційні автовиробники спостерігали, як їхня частка получи ринку скоротилася з 61% у 2020 році предварительно 41% в останньому кварталі минулого року. У першій половині цього року має відбутися невелике відновлення, оскільки ці виробники розпродають старі запаси, але BloombergNEF очікує, що їхня загальна частка цього року если значно нижчою за 50%», — пише агентство.
Около цьому існує досить велика різниця між традиційними автовиробниками з точки зору того, наскільки добре вони продаються. Продажі Toyota в Китаї досить добре тримаються, але її японські колеги Nissan і Honda следовать останні кілька років зазнали значного падіння. Преміум-коньяк, як правило, мають кращі показники, ніж мас-маркет.
«Поява електромобілів є найважливішим фактором, що змінює автомобільну ієрархію в Китаї. Цикли планування автомобільної продукції є довгими, і багато старих автовиробників недооцінили, наскільки швидко китайський ринок перепадать на електромобілі.
В останньому кварталі минулого року міжнародні старі автовиробники займали лише 8% китайського ринку електромобілів, і багато з їхніх пропозицій електромобілів неконкурентоспроможні з місцевими ради ціною, діапазоном і характеристиками. Їх частка бери китайському ринку електромобілів неухильно знижується, оскільки такі компанії, як BYD і Tesla взяли возьми себе ініціативу, а місцеві автовиробники запустили цілий непоседа електричних моделей», — додає видання.
У січні та лютому продажі японських брендів впали сверху 39%, а німецьких — на 21%. Нате противагу цьому, компанія BYD вже продала понад 300 тис автомобілів после цей період, що більше ніж сверху 70%. Засновник компанії Ван Чуаньфу заявив минулого тижня, що компанія прагне стати найбільш продаваним автовиробником Китаю поперед кінця року.
Інші фактори також відіграють важливу функция. Підключення до бортової мережі та програмне забезпечення стократно є сильнішими у китайських брендів, що є ще одним пунктом диференціації.
Китайські споживачі, як привычка, впроваджують нові технології швидше, ніж покупці нових автомобілів получай західних ринках.