Дата: 28.04.2023

Рoсійський eкспoрт пaливa, тaкoгo як дизeль і бeнзин, мaє нaмір зaлишaтися знaчнo вищим зa сезонні норми цього місяця, незважаючи для санкції Європейського Союзу, які нещодавно набули чинності.

Відповідно задолго. Ant. с даних Vortexa Ltd, зібраних Bloomberg, постачання чистих нафтопродуктів, з яких понад половину становить дизельне пальне, становили 1,9 млн барелів нате день (б/д) протягом перших трьох тижнів квітня. Якщо такий пульс збережеться до кінця місяця, експорт если найвищим за цю пору року принаймні з 2016 року.

Напередодні майже повної заборони Європейського Союзу возьми морський імпорт російських нафтопродуктів сверху початку цього року виникло занепокоєння, що Росія мало-: неграмотный зможе знайти новий дім про всього свого експорту дизпального, що потенційно змусить країну скоротити переробку.

Поки що ці побоювання виявилися в основному безпідставними. Експорт ДП у березні досяг найвищого рівня после всю історію спостережень, починаючи з 2016 року. Постачання сирої нафти з країни возьми міжнародний ринок також показали невеликі ознаки зниження, навіть якщо уряд каже, що виробництво було скорочено.

Хоча загальний російський експорт чистих нафтопродуктів залишається високим из-за історичними стандартами, постачання в квітні скорочуються порівняно з попереднім місяцем, що відбувається щороку з 2016 року. Нафтопереробні заводи країни також трохи знизили темпи переробки нафти.

Значна частина російського дизельного палива спрямовується в Туреччину, а також у країни Північної Африки, включаючи Марокко, Туніс і Лівію. Постачання до самого Бразилії також зросли після того, як набули чинності санкції ЄС.